Translate

zondag 15 januari 2017

Patroontje "Kies"

Mijn jaar begon helaas niet zo goed, een week lang kiespijn, gelukkig bracht een behandelijk bij de kaakchirurg uitkomst, maar wat een rot week! Toen ik weer ging tekenen kwam er eigenlijk zo'n beetje vanzelf een nieuw patroontje uit de pen..... jawel een gebaseerd op een kies! Hier vind je de stap voor stap uitleg hoe je het patroontje kan tekenen. In mijn agenda, die ik nu al voor het vierde jaar bij hou met iedere dag een nieuw patroontje, heb ik de hele week in het teken van dit nieuwe patroontje gemaakt, zeven variaties dus. Magda zette ook Kies in de kijker bij de weekuitdagingen, daarvoor heb ik een mono-zendala gemaakt met alleen patroontje Kies dus.



2 opmerkingen:

  1. Waar een week pijn al niet goed voor is. Deze ellende bracht wel mooie patroontjes met zich mee, maar ik hoop van harte dat het leed nu geleden is Cobi!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja dat hoop ik ook Annemarie, heb het er wel even mee gehad! Maar gelukkig is het achter de rug en kan ik weer heerlijk tekenen

      Verwijderen