Translate

dinsdag 22 maart 2016

Weekuitdaging Aurorasdroomwereld 224

Na de trieste aanslagen van vandaag in Brussel, nodigde Magda ons uit om een tekening te maken met een kaarsje om zo de mensen die getroffen zijn te herdenken en ons medeleven te tonen.
Ik vond op internet de cartoon van de Franse cartoonist Plantu die hij vandaag maakte voor het dagblad Le Monde, het origineel is met de Franse vlag ipv de Nederlandse en bracht de aanslagen van 13 november in verband met die van vandaag, ik vond hem erg mooi en treffend, ik heb hem veranderd naar mijn situatie, een Nederlandse die mee treurt en troost wil geven aan de Belgen die vandaag zo getroffen zijn! Ik hoop dat de auteur geen moeite heeft dat ik deze mooie cartoon gebruikt en veranderd heb!
Als eerste het origineel!

En dit is mijn interpretatie






Geen opmerkingen:

Een reactie posten