Translate

vrijdag 12 februari 2016

Avonturier Cobi

De avonturier van mijzelf heb ik opweg gestuurd met een viertal "opdrachten". Als eerste moet er een zendala gemaakt worden, voor mij de leukste vorm van zentangle. De tweede opdracht is om de eerste letter van je naam te maken, hetzij de letter vol tangelen hetzij juist de letter uitsparen en eromheen tangelen. Opdracht drie is een "originele zentangle, met dus de afmeting 8,9 x 8,9 cm, de string een combinatie van je geboortedatum en de patroontjes kan je kiezen uit de letters van je voornaam, uiteraard wil ik in deze "originele" tangle geen kleur gebruik. de vierde en laatste pagina inmijn avonturier mag ieder zelf invullen met wat zij leuk vind. Verder ben ik gek op kleur, maar dan wel heel subtiel dus niet te bont en ik vind het ook leuk als je er wat "spreuken" of tekstjes in zou willen zetten!
Mijn twee pagina's die ik mocht delen zijn mijn "mascotte" de indalo figuur en mijn vrije tangle


Geen opmerkingen:

Een reactie posten