Translate

vrijdag 12 februari 2016

avonturier Carmela

De tweede halte van de avonturier was het boekje van Carmela Claessens-Soro. Van Carmela kregen we diverse "opdrachten" De eerste was een zendala, de favoriete vorm van zowel Carmela als mijzelf! Ik gebruikte de patroontjes van binnen naar buiten, Betweed (het lievelingspatroontje van Carmela), thé Fab, een eigen patroontje op basis van de letter C van Carmela (en van Cobi natuurlijk), Chordin en als buitenste rand een variatie op Queens Crown.

De tweede die ik mag laten zien is een "vrije" tangle, ik heb patroontje Mooka als uitgangspunt genomen, speciaal voor Carmela er wat betreed in verstopt verder gewoon lekker getangeld, niet naar patroontjes gezocht maar mijn hand het werk laten doen! Ik heb er groen accenten in aangebracht omdat dat de lievelingen kleur van Carmela is.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten