Translate

maandag 4 januari 2016

Cobi's knipsels

Voor de tangleclub verzorg ik vier keer per jaar een uitdaging. Ik maak met behulp van een vouwblaadje, waarmee ik zoals vroeger op school , een kleedje knip. Dit knipsel gebruik ik als basis voor mijn template. Deze keer bedacht ik dat rondjes en ovaaltjes van de template gevuld moesten worden met de grote hype in Zentangleland, Gems! Gems zijn edelstenen, die je maakt door verschillende kleuren te mengen en schaduw en licht toe te voegen waardoor ze "levensecht" lijken.



Het vouwwerkje
 De template





 Mijn uitwerking

2 opmerkingen:

  1. Wat een leuk idee,en zoals gewoonlijk weer super mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ha daar ben je weer! En wat een beeldje! Dat je met zoiets simpels als een paar gaatjes in een vouwblaadje zo iets moois kunt maken. Het lijkt wel een Zeeuwse knoop! Heel mooi! Groetjes Annemarie

    BeantwoordenVerwijderen