Translate

vrijdag 16 oktober 2015

Aurorasdroomwereld weekuitdaging 198

Dit keer de opdracht om een Dharma chakra te maken. De Dharma chakra komt uit het Boedisme en is het  symbool van de door Boeddha verkondigde leer over het pad naar verlichting. Het achtvoudige wiel staat voor de acht onderdelen, die de mens helpen hoe de onrust van geest en het lijden te overwinnen.


Er waren verder geen aanwijzingen, we moesten intuïtief tangelen en niet bewust opzoek gaan naar patroontjes. Dat vind ik de fijnste manier om te tekenen alleen heb ik achteraf spijt van de "parels" langs de buitenrand. Ik vind ze te donker en er teveel uitspringen maar ja, eenmaal begonnen is er  geen weg terug en om helemaal opnieuw te beginnen vond ik teveel werk, zeker omdat ik nog steeds achterloop met alle uitdagingen!


1 opmerking: