Translate

donderdag 28 mei 2015

Aurorasdroomwereld weekuitdaging 183

Deze week een uitdaging die helemaal "mijn ding is"
Magda wees ons op de site van Judy West, die met de letters van het alfabet als uitgangspunt, patroontjes maakt. Op haar site toont ze er een aantal van, de rest heeft ze gepubliceerd in haar boek. Ik heb de eerste vier patroontjes van haar gemaakt in mijn agenda, de A,b,c en d Daarna ben ik zelf met wat letters aan de slag gegaan, dat was zo leuk om te doen, dat ik inmiddels het hele alfabet in patroontjes verwerkt heb!
De echte opdracht was om met een aantal door jezelf bedachte-, of de patroontjes van Judy West in een tangle te verwerken. Ik heb gekozen voor een zendala, omdat daar mijn hart toch wel ligt. De letters die ik gebruikt heb zijn de A,d,i en de W. Ben benieuwd of iemand de letters eruit haalt?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten